Werkwijze

De werkwijze

1 Wensen

In een persoonlijk gesprek bespreken we je wensen en behoeften. We kijken hoe we deze op de juiste manier kunnen verwerken in de website.

2 Ontwerpvoorstel

Het modern vormgegeven ontwerp wordt gepresenteerd om te kijken of het aan de gestelde eisen voldoet. Daarbij testen we of de gebruiksvriendelijkheid van het ontwerp op voldoende niveau is.

3 Invulling

Zijn we tot een website gekomen die qua vormgeving exact aan de wensen voldoet? Dan starten we met de invulling. Hieronder vallen de teksten en de foto’s.

4 Oplevering

Pas als de website volledig af is en alles naar wens is, wordt de website gelanceerd. Bezoekers moeten direct de juiste indruk krijgen en dat krijgen ze door een complete website.

1 Wensen

In een persoonlijk gesprek bespreken we je wensen en behoeften. We kijken hoe we deze op de juiste manier kunnen verwerken in de huisstijl.

2 Ontwerpvoorstel

Het modern vormgegeven ontwerp wordt gepresenteerd om te kijken of het aan de gestelde eisen voldoet. Daarbij testen we of de boodschap van het logo aanspreekt en duidelijk overkomt.

4 Uitwerking

Zijn we tot een huisstijl gekomen die qua vormgeving exact aan de wensen voldoet. Dan wordt deze tot op de detail nauwkeurig uitgewerkt. Dit uiteindelijke logo krijgt een aantal verschillende varianten.

4 Toepassing

Het goedgekeurde logo wordt toegepast op de verschillende huisstijldragers zoals; visitekaartje, briefpapier en enveloppe.

1 Wensen

In een persoonlijk gesprek bespreken we wat je doel is. We kijken hoe we het resultaat op de juiste manier kunnen behalen.

2 Ontwerpvoorstel

Het modern vormgegeven ontwerp wordt gepresenteerd om te kijken of het aan de gestelde eisen voldoet. Daarbij testen we of de boodschap direct duidelijk is.

3 Uitwerking

Zijn we tot een ontwerp gekomen die exact aan de wensen voldoet. Dan worden de bestanden bij de drukker aangeleverd en gedrukt.

4 Oplevering

De gedrukte producten worden bij jou afgeleverd. Je weet dan precies hoe het eindresultaat is geworden. Een verzending in een gekozen regio is ook mogelijk, dit is bijvoorbeeld handig met flyers.