mooijer-graphic-artikel-in-de-ondernemer-mooijer-graphic-biedt-uitkomst

Specialist in het vormgeven van media-uitingen!

Mooijer Graphic biedt uitkomst

VAASSEN – Ongetwijfeld hebt u als ondernemer aan het begin van 2017 goede voornemens gehad. Bijvoorbeeld: “dit jaar moet mijn zaak gaan knallen”, of “ik moet wat aan de online- en offline communicatie doen, kan dat kan beter? En hoe kan dat beter?”.

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer een aantal weken oud. Rijst de vraag… “is er wat van die voornemens terecht gekomen”. Misschien niet, want een opvallende communicatie – beginnende bij de huisstijl – is niet eenvoudig. Toch is de oplossing dichtbij.

We spraken met Arnaud Mooij uit Vaassen, een jonge ondernemer die gespecialiseerd is in het vormgeven van media-uitingen. Hij is een ware specialist in het ontwerpen en onderhouden van websites, het creëren en aanpassen van een huisstijl, het vormgeven van een pakkende reclameactie.

Arnaud heeft liefde voor het vak. Wie met hem praat ziet zijn enthousiasme in één oogopslag.

Arnaud: “Om alles goed te laten verlopen dien je als eerste goed te luisteren naar de klant. Dat zijn zowel kleine als grote bedrijven. Wie zijn ze, wat doen ze en wat willen ze bereiken? Aan de hand daarvan geef ik advies over de website, huisstijl of reclame-uitingen. De basis van succes is een huisstijl die bij het bedrijf past en de doelgroep aanspreekt. Aan de hand daarvan wordt er een passende website ontworpen en pakkende reclameacties. Alles moet met elkaar overeenstemmen, site, logo, briefpapier, visitekaartjes etc. Daarmee creëer je herkenbaarheid.

Ik merk vaak dat een klein bedrijf, of ZZP’er, geen tijd heeft om een bezig te zijn met communicatie, niet meer trots is op de media-uitingen of niet de kennis heeft. Hierbij kan ik helpen of ontzorgen”.

Door een goede luisteraar te zijn weet Mooijer Graphic wat de klant wil en wat de vertaling naar de vormgeving moet zijn. “Door de gesprekken die je hebt kun je zelfs persoonlijkheid van de eigenaar of het bedrijf in de media-uitingen brengen.

Het belangrijkste is dus het luisteren en de klant er nauw bij betrekken, tussenstanden laten zien en bijsturen. De resultaten zijn snel zichtbaar en ook voor de klant wordt het op die manier een uitdaging. Het leuke is dat alle aspecten van een goede site aan bod komen, dus ook de commerciële kant. Ik draag vaak ideeën aan hoe een site gelanceerd kan worden, wat goede reclame is en waarbij bedrijfsidentiteit zo belangrijk is”.

Cookies

Wij maken ook gebruik van analytische cookies om de website te blijven verbeteren. Maar hier hebben we jouw toestemming voor nodig. Klik hieronder op accepteren om deze toestemming te geven.