Mooijer Graphic

Snelle en persoonlijke hulp heeft bij mij een hoge prioriteit. Daarom houd ik  de (communicatie) lijnen kort. Je hebt dan ook altijd persoonlijk contact. Op die manier kunnen we snel schakelen en efficiënt werken.

Heldere communicatie geeft je als klant goed inzicht in het verloop van het project. Waarbij je op de juiste momenten bij het project betrokken wordt, zodat je wensen uitstekend in het eindproduct verwerkt kunnen worden. Met als resultaat: een product dat past bij jou en je bedrijf én de doelgroep aanspreekt.

mooijer-graphic-ontwerp-dat-werkt-over-webdesign-reclame-huisstijl-uitingen-v1
mooijer-graphic-ontwerp-dat-werkt-over-webdesign-reclame-huisstijl-v1

Wie ben ik?

Arnaud Mooij is mij naam, 25 jaar en woon in Vaassen. De passie voor het vak grafisch vormgeving is op veertienjarige leeftijd ontstaan toen ik in aanraking kwam het het programma Photoshop. Gestart met het bewerken van foto’s van auto’s, zoals het veranderen van de kleur en velgen. Gevolg; mijn enthousiasme en liefde nam toe. Naast auto’s ben ik allerlei drukwerk en websites gaan vormgeven.

Tijdens de opleiding “Media Vormgeving”in Apeldoorn (afgerond 2012), ben ik mijn vaardigheden en kennis gaan opbouwen. Ik merkte al snel dat ik heel goed een passend ontwerp kan maken bij (streng) gestelde eisen. Dagelijks zet ik deze vaardigheden en kennis in door bedrijven te helpen bij het ontwerpen van media-uitingen afgestemd op visie en strategie.

Herkenbaarheid en Merkbeleving

Je wilt opvallen met jouw bedrijf. Dit behaal je met ontwerpen die een grote herkenbaarheid en goede merkbeleving hebben. Wat inhoudt dat de ontwerpen samen een geheel vormen en bij elkaar passen. Dat zorgt ervoor dat mensen bij het zien van een media-uiting direct doorhebben van welk bedrijf het is. Ook na een lange tijd kan dit nog werken als ze bijvoorbeeld je website opzoeken. In een split second weten ze dat ze goed zitten.

Alle media-uitingen die ik ontwerp passen binnen de “look and feel” van je huidige of nieuwe huisstijl. Kenmerkend voor mijn ontwerpstijl is het “less is more” thema. Strakke, frisse en moderne ontwerpen die rust uitstralen, maar wel precies vertellen wat er verteld moet worden.

Mijn visie

Iedereen werkt heel hard om zijn bedrijf succesvol te maken. Een goede merkbeleving draagt bij aan dat succes. Mijn streven is om bij al mijn (potentiële) klanten de juiste beleving neer te zetten. Door alle media-uitingen van het bedrijf dezelfde herkenbaarheid en uitstraling mee te geven bereik we dat. Zo vormen ze een eenheid die mensen razendsnel herkennen en zullen herinneren.