Reclame die werkt!

De keuze van een reclame-uiting is essentieel. Niet alle uitingen zullen even goed werken, dit hangt af van het doel wat je wilt bereiken. Een reclame-uiting moet je doelgroep aanspreken. Of dit nu van grote of kleine afstand is. Spreekt het de mensen aan dan worden ze aangezet tot actie. En dat is precies wat je wilt met een reclame-actie. Door hier de juiste keuzes in te maken heb je optimaal resultaat.
mooijer-graphic-diverse-reclame-uitingen-v1

Herkenbaarheid

Het is belangrijk dat deze reclame-uitingen een eenheid vormen. Op die manier is er consistentie en krijg je herkenbaarheid. Ziet men één van de media-uitingen dan wordt direct de link gelegd met jouw bedrijf. Als bijvoorbeeld een poster naast een flyer ligt, moet je kunnen zien dat het bij elkaar hoort.

Reactie uitlokken

Door gebruik te maken van de juiste vormgeving kan je een reactie uitlokken. Je kan mensen aansporen om in actie te ondernemen. Ze weten van je product/dienst af en zullen contact met je opnemen. Ook kan het mensen informeren over je bedrijf. Een reclame-uiting kan mensen zowel aansporen als informeren.

Wat valt hier zoal onder?

Naast deze media-uitingen is het mogelijk om alles te laten ontwerpen waar je logo op kan.

Voorbeelden

Met trots toon ik hieronder een selectie van reclame-uitingen die ik in de afgelopen periode voor klanten heb gerealiseerd.

Overtuig met beeld

Om toekomstige klanten te overtuigen, kunnen foto’s zeer bepalend zijn voor het gevoel dat zij bij jou als bedrijf hebben. Foto’s laten vaak de mensen achter het bedrijf zien. Dit kan je doen met zelfgemaakte foto’s of nog beter, door professionele foto’s. Om je fotografie op je website er echt uit te laten springen werk ik samen met geselecteerde fotografen.

Cookies

Wij maken ook gebruik van analytische cookies om de website te blijven verbeteren. Maar hier hebben we jouw toestemming voor nodig. Klik hieronder op accepteren om deze toestemming te geven.