Doel van de reclame

De keuze van een reclame-uiting is essentieel. Niet alle uitingen zullen even goed werken, dit hangt af van het doel wat je wilt bereiken. Een reclame-uiting moet je doelgroep aanspreken. Of dit nu van grote of kleine afstand is. Spreekt het de mensen aan dan worden ze aangezet tot actie. En dat is precies wat je wilt met een reclame-actie. Door hier de juiste keuzes in te maken heb je optimaal resultaat.

mooijer-graphic-ontwerp-dat-werkt-promotie-keycord-notitieblok-pen-usb-v2

Herkenbaarheid

Het is belangrijk dat deze reclame-uitingen een eenheid vormen. Op die manier is er consistentie en krijg je herkenbaarheid. Ziet men één van de media-uitingen dan wordt direct de link gelegd met jouw bedrijf. Als bijvoorbeeld een poster naast een flyer ligt, moet je kunnen zien dat het bij elkaar hoort.

Reactie uitlokken

Door gebruik te maken van de juiste vormgeving kan je een reactie uitlokken. Je kan mensen aansporen om in actie te ondernemen. Ze weten van je product/dienst af en zullen contact met je opnemen. Ook kan het mensen informeren over je bedrijf. Een reclame-uiting kan mensen zowel aansporen als informeren.

Wat valt hier zoal onder?

Naast deze media-uitingen is het mogelijk om alles te laten ontwerpen waar je logo op kan.

Voorbeelden

Met trots toon ik hieronder een selectie van reclame die ik in de afgelopen periode voor klanten heb gerealiseerd.

Werkwijze

Elk project is anders bij een reclame-uiting. De wensen en mogelijkheden zijn anders en wat is eigenlijk het doel? Dit wordt tijdens een gesprek goed doorgesproken. Op die manier komen we tot een passende actie. In de werkwijze kun je zien welke stappen we globaal doorlopen.

Kosten

Een reclame-uiting is maatwerk, dat maakt dat elk project anders is. Aan de hand van je wensen kan er een prijs worden gegeven. Deze, in vrijwel alle gevallen fixed prijs, is gebaseerd op een eerlijk uurtarief en is inclusief correcties. Daardoor weet je waar je aan toe bent en heb je achteraf geen verrassingen.

Professionele Fotografie

Persoonlijke benadering naar je (potentiële) klanten wordt steeds belangrijker. Ook grote bedrijven gaan dit steeds meer doen. Geef de bezoeker vertrouwen door je reclame-uitingen persoonlijk te maken. Doe dit door middel van professionele fotografie waarbij de werkzaamheden en mensen naar voren komen. Henry Faber kan je perfect helpen bij het realiseren van deze aansprekende en passende foto’s.

Plan van aanpak

1 Wensen

In een persoonlijk gesprek bespreken we wat je doel is. We kijken hoe we het resultaat op de juiste manier kunnen behalen.

2 Ontwerpvoorstel

Het modern vormgegeven ontwerp wordt gepresenteerd om te kijken of het aan de gestelde eisen voldoet. Daarbij testen we of de boodschap direct duidelijk is.

3 Uitwerking

Zijn we tot een ontwerp gekomen die exact aan de wensen voldoet. Dan worden de bestanden bij de drukker aangeleverd en gedrukt.

4 Toepassing

De gedrukte producten worden bij jou afgeleverd. Je weet dan precies hoe het eindresultaat is geworden. Een verzending in een gekozen regio is ook mogelijk, dit is bijvoorbeeld handig met flyers.

Cookies

Wij maken ook gebruik van analytische cookies om de website te blijven verbeteren. Maar hier hebben we jouw toestemming voor nodig. Klik hieronder op accepteren om deze toestemming te geven.